Search

Why the clients cannot connect to the host listed in the login screen?


Please resolve the issue according to the prompt if there is, if there is not, refer to the followings.

1) The zero clients didn’t pass authorization. Also refer to article 04 above.

Resolution: Provide interne connection to the host.

2) The zero clients have connected to hosts acceeding the maximum number. Also refer to article 04 above.

Resolution: Contact our technical support team to clear the host registration log.

3) The time on the host does not match the real time.

Resolution: Change the time to match the real time.


6 views0 comments

095-739-1053 ( ดาว ) 099-105-9263 (จี้)

082-249-7922 (จอย)

สินค้าและบริการ

เพิ่มเติม

เกี่ยวกับเรา

บริษัท อี เอ็น ที กรุ๊ป จำกัด

ชำระผ่านบัตรทุกธนาคาร

สำนักงานใหญ่

103/14 หมู่ 8 ตำบลบางคูวัด อำเภอเมืองปทุมธานี

จังหวัดปทุมธานี 12000

โทร 02-045-6104 แฟกส์ 02-045-6105

สำนักงานขาย ส่งเอกสาร วางบิล รับเช็ค

(สาขาเมืองทองธานี แจ้งวัฒนะ)

เลขที่ 47/355 อาคารคอนโดมิเนียม 
อุตสาหกรรม อาคารไคตัค ชั้นที่ 10
ถนนป๊อปปูล่า ต.บ้านใหม่ อ.ปากเกร็ด จ.นนทบุรี 11120

th.png

     เบอร์ติดต่อ


ฝ่ายขาย 095-739-1053 ( คุณแสงดาว )

099-105-9263 (คุณนันทิชา)
จัดซื้อ  02-045-6104, 082-249-7922,

094-417-1871 (คุณภัทราวรรณ)
ฝ่ายบัญชี 02-045-6104 แฟกส์ 02-045-6105

IT 096-176-2052 (คุณธนรินทร์)
ฝ่ายพัฒนาธุรกิจ  063-624-6550
ฝ่ายบุคคล 094-746-6694